Indlæser
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL / FAQ
Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, som vi normalt får fra vores kunder.
Kig gerne rundt på, hvad andre har spurgt om før, hvis der er noget, der er uklart for dig.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så kontakt os, så hjælper vi dig.
Ja, der oprettes en kundekonto i bunden af systemet, når ordren afgives, som du kan logge ind på, hvis du indtaster den samme e-mailadresse, som du brugte, da du afgav din ordre.
Gå til "Mine sider" og vælg glemt kodeord, og indtast samme e-mailadresse som ved bestilling. Du vil herefter modtage en ny adgangskode på din e-mailadresse.
Klik her for at få adgang til formularen "glemt" adgangskode »
Gå til "Mine sider" og vælg glemt kodeord, og indtast samme e-mailadresse som ved bestilling. Du vil herefter modtage en ny adgangskode på din e-mailadresse.
Klik her for at få adgang til formularen "glemt" adgangskode »
Tjek din spam-mappe, det kaldes også spam i nogle e-mail-programmer.
Tjek venligst, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse. Ellers kontakt kundeservice og oplys kundenummer eller ordrenummer, så tjekker vi manuelt, hvilken e-mailadresse du indtastede, da du afgav din ordre.
Tjek venligst, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse. Ellers kontakt kundeservice og oplys kundenummer eller ordrenummer, så tjekker vi manuelt, hvilken e-mailadresse du indtastede, da du afgav din ordre.
Du finder "Mine sider" øverst til højre og i menuen nederst til venstre.
Klik her for at gå direkte til "Mine sider" »
Klik her for at gå direkte til "Mine sider" »
Nej, vi har ikke gratis fragt, men alle udsendte ordrer har nedsatte fragtpriser.
Du vil se fragtomkostningerne ved kassen, når du har afhentet det, du ønsker at købe.
Prisen varierer alt efter vægt og volumen, samt om du ønsker det leveret hjem til dig eller om du ønsker at afhente det hos en agent.
Du vil se fragtomkostningerne ved kassen, når du har afhentet det, du ønsker at købe.
Prisen varierer alt efter vægt og volumen, samt om du ønsker det leveret hjem til dig eller om du ønsker at afhente det hos en agent.
Minimum ordreværdi skal være 70,- for at vi kan klare det.
Ja, det er helt fint at gennemføre din ordre, indtil vi ikke har sendt den.
Du afgiver en ny ordre i vores webshop og indtaster de samme kundeoplysninger eller logger ind.
Du har så valget mellem at afgive ordren som en tillægsbestilling (eller som en helt ny selvstændig ordre) i kassen.
Du afgiver en ny ordre i vores webshop og indtaster de samme kundeoplysninger eller logger ind.
Du har så valget mellem at afgive ordren som en tillægsbestilling (eller som en helt ny selvstændig ordre) i kassen.
Du kan se status på din ordre, hvis du er logget ind på "Mine sider" og kigger på fanen ordrer.
Vi sender fakturaen samtidig med, at forsendelsen forlader os.
E-mails ankommer med det samme, og forsendelsen tager et par dage for transportfirmaet at gennemføre.
E-mails ankommer med det samme, og forsendelsen tager et par dage for transportfirmaet at gennemføre.
Ja, for at ændre eller annullere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
Så længe din ordre ikke har forladt vores lager, kan vi ændre den.
Send os en e-mail ved at svare på din ordrebekræftelse. Skriv "ÆNDRING" eller "ANNULLER" i overskriften på e-mailen for at øge muligheden for, at vi klarer din sag, inden din ordre pakkes.
Når først din ordre er afsendt fra os, kan vi desværre ikke ændre eller annullere den uden at det medfører omkostninger for dig.
Så længe din ordre ikke har forladt vores lager, kan vi ændre den.
Send os en e-mail ved at svare på din ordrebekræftelse. Skriv "ÆNDRING" eller "ANNULLER" i overskriften på e-mailen for at øge muligheden for, at vi klarer din sag, inden din ordre pakkes.
Når først din ordre er afsendt fra os, kan vi desværre ikke ændre eller annullere den uden at det medfører omkostninger for dig.
Ja, du kan spore din ordre via speditørens system ved at klikke på sporingsnummeret, der findes på din ordre under "Mine sider", når den er afsendt.
Gå til Mine sider, klik på ordrer, klik derefter på den ordre, du vil spore, og klik derefter på pakkenummeret. Du får herefter et nyt vindue med transportoplysninger om denne forsendelse.
Gå til Mine sider, klik på ordrer, klik derefter på den ordre, du vil spore, og klik derefter på pakkenummeret. Du får herefter et nyt vindue med transportoplysninger om denne forsendelse.
Ja, så sikkert som det kan være med nutidens teknologi.
Alle sider (ikke det gode kasseapparat) har en krypteret SSL-forbindelse, det samme som banker bl.a. Du vil se det på adressen på butikken, der starter med https://
Vil du læse mere, finder du god og enkel information på dette link https://sv.wikipedia.org/wiki/SSL-certifikat.
Alle sider (ikke det gode kasseapparat) har en krypteret SSL-forbindelse, det samme som banker bl.a. Du vil se det på adressen på butikken, der starter med https://
Vil du læse mere, finder du god og enkel information på dette link https://sv.wikipedia.org/wiki/SSL-certifikat.
Ja, men vi foretrækker, at du afgiver ordren i vores webshop, da vores ordresystem er fuldautomatisk.
Vi kan selvfølgelig hjælpe dig og tage imod din ordre på telefon eller mail, selvom disse ordrer kan tage lidt længere tid.
- Du kan kun betale mod faktura ved telefonbestilling.
- Du kan ikke logge ind og spore ordrehistorik eller søge efter din forsendelse.
- Den nemmeste måde at kontakte os på er telefonisk i kontortiden på hverdage undtagen weekender.
Vi kan selvfølgelig hjælpe dig og tage imod din ordre på telefon eller mail, selvom disse ordrer kan tage lidt længere tid.
- Du kan kun betale mod faktura ved telefonbestilling.
- Du kan ikke logge ind og spore ordrehistorik eller søge efter din forsendelse.
- Den nemmeste måde at kontakte os på er telefonisk i kontortiden på hverdage undtagen weekender.
Hvis de produkter du bestiller er på lager, tager det omkring 2-5 hverdage. Altså helligdage, ikke lørdage og søndage.
I store weekender kan det være lidt længere.
Du vil se den estimerede leveringstid for hver vare under prisen.
I store weekender kan det være lidt længere.
Du vil se den estimerede leveringstid for hver vare under prisen.
Vi bruger DHL
Mindre forsendelser (1-20 kg, der ikke er voluminøse) sendes med DHL Servicepoint og afhentes på udleveringsstedet.
Indtast mobilnummer for SMS-besked for DHL Servicepoint-forsendelser.
Indtast mobilnummer for SMS-besked for DHL Servicepoint-forsendelser.
Hos os har du følgende betalingsmuligheder: Kortbetaling, direkte betaling fra Swedbank, faktura og mulighed for at betale for din vare i rater med Klarna.
Hvis en vare er beskadiget eller ikke virker som den skal eller har du modtaget den forkerte vare, bedes du udfylde formularen på "Mine sider".
Så modtager vi de oplysninger, vi skal bruge for at hjælpe dig.
Du vil derefter blive kontaktet af serviceteknikere, som vil tage sig af disse problemer.
For klager over følgende mærker skal du bruge disse links til at få hjælp direkte fra den respektive generalagent:
Så modtager vi de oplysninger, vi skal bruge for at hjælpe dig.
Du vil derefter blive kontaktet af serviceteknikere, som vil tage sig af disse problemer.
For klager over følgende mærker skal du bruge disse links til at få hjælp direkte fra den respektive generalagent:
For klager over produkter af mærket Abilica, NordicTrack, Pro-Form, Nordic, Everlast, Sport Supply, SKLZ, Redcord, Weider, Bowflex, du skal bruge følgende formular: Link til formular » For klager over Master-mærkeprodukter skal du bruge følgende formular: Link til formular » |
Du udfylder bytte-/returformularen på "Mine sider".
Så sender du os det produkt, som du ønsker at returnere i henhold til fortrydelsesretten og indtaster dit returnummer i pakken.
Så sender du os det produkt, som du ønsker at returnere i henhold til fortrydelsesretten og indtaster dit returnummer i pakken.
Som kunde vælger du fragtmetode og hvordan du vil returnere produkter du sender retur i henhold til fortrydelsesretten. Du er ansvarlig for denne omkostning.
Hvis det er en returnering af produktet på grund af en reklamation/reparation eller andet, dækker vi normalt denne omkostning. Varierer lidt afhængigt af sag til sag, efter dialog med serviceteknikere.
Hvis det er en returnering af produktet på grund af en reklamation/reparation eller andet, dækker vi normalt denne omkostning. Varierer lidt afhængigt af sag til sag, efter dialog med serviceteknikere.
Du har 14 dages fortrydelsesret til at handle på afstand. Du skal derfor meddele os, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret senest 14 dage efter, at du har modtaget den.
Så vi kan refundere den pris, du har betalt for produktet. Hvis den ikke har samme værdi, når vi får den tilbage, kan vi ikke sælge den til normalpris. Produktets værdi falder, hvis det er brugt eller har ødelagt detailemballage. De fleste kunder ønsker ikke en brugt vare til fuld pris.
Du må naturligvis håndtere produktet i det omfang, det er nødvendigt for at fastslå dets egenskaber eller funktion.
Du må naturligvis håndtere produktet i det omfang, det er nødvendigt for at fastslå dets egenskaber eller funktion.
Jeg har mistanke om, at du har en ordre, der består af et produkt og eller måske missede instruktionen om at mærke det produkt, du returnerer, se billedet.
Du behøver ikke oplyse et kontonummer. Det er nok, hvis du skriver "klarna" i feltet for konto.
Leveringsadressen er den adresse, som vi sender din ordre til.
Hvis du vil, kan du f.eks have flere forskellige leveringsadresser på din kundeprofil job eller sommerhus. Du finder din kundeprofil under "Mine sider".
Fakturaadressen er den adresse, som vi sender fakturaen til, hvis den skulle sendes med brev. Vi sender alle fakturaer via e-mail, medmindre du meddeler os andet.
Hvis du vil, kan du f.eks have flere forskellige leveringsadresser på din kundeprofil job eller sommerhus. Du finder din kundeprofil under "Mine sider".
Fakturaadressen er den adresse, som vi sender fakturaen til, hvis den skulle sendes med brev. Vi sender alle fakturaer via e-mail, medmindre du meddeler os andet.
Meget svært at svare generelt på, men det mest almindelige er, at man kan bestille et produkt, der har lidt længere leveringstid. Du ser den estimerede leveringstid på produktet over prisen på produktsiden.
Produktet har forskellige leveringstider alt efter om det er på lager eller om det er på vej.
Har den status "Bestilt fra leverandør", tælles antallet af arbejdsdage ned mod den dato, hvor produktet forventes at være tilgængeligt.
Har den status "Bestilt fra leverandør", tælles antallet af arbejdsdage ned mod den dato, hvor produktet forventes at være tilgængeligt.
Det sker, at gummivægtskiver, gummihåndvægte og beskyttelsesmåtte lavet af rågummi lugter af gummi.
Dette varierer selvfølgelig lidt mellem de forskellige kopier alt efter hvor lang tid der er gået siden den blev produceret.
Jo længere de har været på lager hos os, jo mindre lugter de.
Gummi er et naturmateriale, så det kommer lidt an på, hvor længe det har nået at tørre... Det samme som med alle gummiprodukter, der ikke er blandet med genbrugsgummi eller plast.
Dette varierer selvfølgelig lidt mellem de forskellige kopier alt efter hvor lang tid der er gået siden den blev produceret.
Jo længere de har været på lager hos os, jo mindre lugter de.
Gummi er et naturmateriale, så det kommer lidt an på, hvor længe det har nået at tørre... Det samme som med alle gummiprodukter, der ikke er blandet med genbrugsgummi eller plast.
Du kan finde den, hvis du søger efter teleshopping, eller klikker på dette direkte link »
Alle handsker sælges i par (ligesom sko), så den handske, du har bestilt, bliver leveret med en højre og en venstre handske, altså 2 handsker.
Ja, du kan bruge fragtmetoden "Hjemmelevering" uanset hvad du ønsker at købe, og vi sender din ordre til den leveringsadresse, du har angivet. Det bliver dog lidt dyrere, end hvis du henter hos en agent.
Du ser forsendelsesomkostningerne ved kassen og kan vælge den forsendelsesmetode, du ønsker.
Du ser forsendelsesomkostningerne ved kassen og kan vælge den forsendelsesmetode, du ønsker.