Serviceaftale
Sportgymbutikkens serviceteknikere tilbyder service, montage og reparationer på udstyr af de fleste mærker til markedets bedste priser.
Vi giver dig hurtig respons og hurtig handling.
Vi hos Sportgymbutikken tilbyder kontrakter om løbende tilsyn og vedligeholdelse af din maskinpark. Kontakt os gerne for et servicetilbud, så får du mere at vide om vores fordelagtige serviceaftaler.
Oplys venligst kontaktperson og telefonnummer samt e-mail, så kontakter vi dig inden for et par dage.
Kontakt os på
Email: service@sportgymbutiken.se
Tlf. +46 500-42 87 00 (vælg 2, service)
Reservedele
Sportgymbutikken mener, at eftermarkedet er vigtigt. Derfor hjælper vi gerne med reservedele, reparationer og support til kunder med eksisterende træningsmaskiner. Vi har et stort udvalg af reservedele på vores lager, men også mulighed for at bestille hjemmereservedele til de fleste mærker på markedet, til både hjemmetræning og professionelle maskiner.
Mærker vi ofte arbejder med inkluderer Masterfitness, Abilica, ProForm, Casall, Concept, Tunturi, Hammer Sport, Gymtec, Impulse, inSPORTline, DKN, Assault, Bowflex, BH Fitness, Skip Sport, Weider, Schwinn, First Degree Fitness , Iron Master og andre..
Sportgymbutikken er også Sveriges Service Partner for Tunturi Fitness og varetager service og reservedele til disse maskiner.
For priser og bestilling af reservedele, brug vores formular, så vender vi tilbage til dig snarest med priser og mere info.
(Skemaet er dog på svensk, men vi håber du finder det rigtige felt alligevel.)
Reservedele formular »
Klage
Transportskader skal straks anmeldes til speditøren, i disse tilfælde står vi for eventuel returfragt. Tjek altid, at dine varer er ubeskadigede på leveringstidspunktet. Eventuelle transportskader skal registreres eller skal registreres ved leveringen. Det er ikke muligt at gøre krav på transportskader efterfølgende.
For klager over produkter af mærket Abilica, NordicTrack, Pro-Form, Nordic, Everlast, Sport Supply, SKLZ, Redcord, Weider, Bowflex skal du bruge følgende formular: |
I tilfælde af synlige skader, vedhæft et billede, så det er nemmere at hjælpe dig.
Det er købers ansvar at kontrollere varerne ved ankomsten for fejl eller forkert forsendelse.
I tilfælde af fejlfinding og reparation, er kunden ansvarlig for at transportere produktet, der skal repareres, til en af Sportgymbutikken godkendt og udpeget reparatør. Disse fragtomkostninger betales af kunden, medmindre andet er aftalt. Fejlfinding og reparationer i hjemmet kan i nogle tilfælde ske mod merpris.